1. Aktiviteter
  2. Landevejscykling

Landevejscykling

Otterup cykelklub er for alle der elsker at cykle, og der cykles hele året.

Vil du med os ud og cykle?

Fra 1. april til 30. september cykler vi på racercykel fra Otteruphallerne tirsdag og torsdag kl. 17.30 og om søndagen kl. 09.30

Fra 1. oktober til 31. marts cykler vi på gravelcykel eller mountainbike fra Otteruphallerne om søndagen kl. 10.   

Tirsdag og torsdag køres der ca. 2-2½ time og om søndagen lidt længere. Vi kører hjemmefra sammen, og så kan det aftales at splitte op undervejs, hvis der er nogen der vil køre længere, eller hvis det går lige stærkt nok, så alle kan være med.

I vinterhalvåret køres der ca. 2-2½ time i forskelligt terræn på Nordfyn og omkring Odense

 Kontingentet for at være medlem af cykelklubben er pt. 200 kr. pr. år

Vil du gerne være med til landevejscykling?

Så kontakt Niels Boldsen for mere info